Saturday, April 12, 2014

tuan rumah dah balikkkkk ;)

hihihi. selain dari malas, apakah perkara besar lain dalam diri saya? jawapannya MALAS! hahahaha.

I love this pondok buruk so much actually. even though I cant give full attention to this pondok any more, I will never ever erase it from my life. duduk dendiam ye Lelangit Mega, I will come for visit sometime or when Im able to have the time ;)

kat entri ni nak cerita yang saya dah create akaun emel addinsara! yeay! hip hip horey! ok, ceritanya cenggini, tak tau ada penah baca kat mana tapi benda ni already in my mind (mungkin jugak saya tak baca kat mana-mana tapi saya berhalusinasi. hahaha). seorang ibu create akaun emel untuk anaknya sejak anak tersebut lahir. setiap hari, dia akan hantar 1 emel menceritakan apa-apa sahaja tentang anak dia. dan, bila anak dia hit usia yang able untuk baca, dia bagi username dan password tu pada anak dia. itu adalah alternatif dia untuk membina hubungan dengan anak. so dengan teladan dari cerita atau halusinasi tersebut, saya create satu akaun untuk addinsara. Im super dramatic mother. hikhik.

dan, dah hantar 1 emel menceritakan tentang kejadian dahi beliau luka kerana terjatuh ketika dalam jagaan Ayah (its important to state the blame, kekeke). cuma, lupa nak bagitahu bil hospital dalam emel tu :p

oklah Lelangit Mega dan pembacanya (is there any? *teringat zuren) jumpa lagi nanti.


notakaki: sedang buat esaimen "Autism dan keunikannya dalam pembelajaran dewasa". subhanAllah ciptaan Yang Maha Kaya. mereka mmg unik =)

No comments: