Sunday, January 3, 2010

ouh! aku-kah?

pada satu malam. bertempat di sebuah gerai mamak di pekan sungai besi. aku (masih nak guna 'aku')sedang menikmati murtabak 3 lapis dikongsi bersama pakcik istiadat (konon romantik). tiba-tiba kedengaran seseorang memanggil aku.

"cha!"

aku menoleh. sorang brader melambai tangan. lambaian yang agak tinggi. menandakan dia memanggil nama yang dipanggil.

aku menoleh ke arah yang dilambai.

cis! cis! cis! aku ketuk meja dengan jari. tanda tak puas hati.

"nape?" pakcik istiadat aku menanya.

"saya dengar orang panggil 'cha'. saya tengok ar. ingatkan die panggil echa. rupanya die panggil macha!"

dengan rakusnya, beliau mentertawakan aku!

agak-agak patut tak aku sepak boypren aku neh?

2 comments:

Unknown said...

wahaahahah keji keji keji keji keji keji

Cik-MeGa said...

keji kan? kan? ni gelak sesuke ht pon agak keji neh.