Friday, October 23, 2009

sape nak mengaku dia gay. kan?

saya renovate blog weyh! [gaya macam ade orang teruja bila saya wat renovation plak kan? dush!] saya nak buang unsur-unsur gelap dalam diri saya [poyo kedaung]. saya nak tambah lagi unsur-unsur lembut pada peribadi saya [geli bebenor gamaknye ayat haku neh]. Tapi, saya memang lembut la! mak pakcik istiadat pun cakap saya lembut! =p
saya pilih kaler ni sebab kaler ni sesuai dengan tema baru saya [tipu weyh. sebenarnye sebab sume kaler tak santek. alang-alang tu haku pilih yang less color jek]. saya buang semua info, text, gambo kat sudut tepi blog neh. menyemak je tu semua! zaman untuk show off dah berlalu! [macam keji sangat pulak ayat haku neh. lantak la!] ikutkan tadi, update blog kengkawan pon nak buang jugak. tapi, rasa macam tak meriah pulak. so, bubuh balik. [nampak sangat tak bole hidup tanpa elemen ke-kawan-an]. kekeke.
tapi saya rasa saya tak kekal lama dengan muka baru blog saya neh. sebab sekali tengok macam..mak aihh..macam....macam ape eh? em.....macam sesuatu! kan? kan? ape eh?
macam gay kot! [haku paaaaaling tak suka gay!]

6 comments:

Unknown said...

wah kagum!!
kalau background putih baru lg cun
(mentang2 ske kaler putih)

gadisDirga said...

ade citer best neh passal gay dan hidup aku
nti update pade kamu k.

Cik-MeGa said...

incek paranoid: so sy kena tuka kaler putih utk tambat hati awak eh? mcm tambat kambing di pokok? [ngape mcm gedik jek neh]

gadis: ko gay ke?

tulipbiru said...

sy anti-gay...(sambil angkt tgan cm dak darjah 1..)

Unknown said...

saya xder hati perut, x perlu tambat hati saya.

fyi: 2 bestpren saya gay dan sorg lesbian, saya lelaki normal :P

Anonymous said...

bf aku gay.huhu