Thursday, September 3, 2009

stress!

kena tipu tu tak syok! tau tak??
lepas tu, buat macam tipu biasa-biasa je. hell, saya manusia ok! walau saya ada akal, tapi saya jugak dipengaruhi nafsu untuk mewujudkan perasaan marah. tolonglah sedar! tolonglah! jangan ambik kesempatan pada kedegilan saya untuk setia pada kamu sorang! sampai masa, saya letih! letih nak wujudkan ruang antara kamu dan keluarga saya! letih nak menjaga keteguhan diri saya ketika berada dalam kalangan keluarga kamu! saya tak merungut untuk tu. jadi, jangan buat saya kecewa.
saya masih menjaga diri saya sebaiknya sebab saya sedar status saya. walau saya ke sana ke sini dengan sepuluh lelaki, saya tak abaikan pergerakan saya dari kamu! kamu tahu semua langkah saya! dan, walau kamu sentiasa nak saya ada depan mata kamu walaupun dengan mencuri masa saya dan teman-teman saya, saya masih bahagia dengan cara kamu. sebab saya pilih untuk berada di jalan tu...
kenapa mesti mula menipu........

2 comments:

tulipbiru said...

try 2 think postive..
shud b hard 2 get along wit all dat kind of prOb..hehehe
~eih pesal tetiba speaking neyh..lalala...

Unknown said...

uceh emosi ngn incek i******* ka?