Sunday, April 26, 2009

tiada selingkuhan-saya baek.

semalam petang.
through es-em-es.

situasi 1.
talian hotlink.

inche sweet:
nak kua kul bpe ea?

saya:
tak mau kua laa. nak tido. semalam tak cukup tido.

situasi 2.
talian celcom.

inche deejay:
u, betul ke tak nak teman i tgk bole ni. jom la. i da beli tiket.

saya:
sori, mlm ni i ngantok. semalam tak tido.


owh! tak sangka saya baek!
saya tak keluar dengan inche sweet mahupun inche deejay!
wahahahaha (sila gelak seperti penjahat cerita hindi 80an gelak- pinjam frasa inche paranoid)

18 comments:

Unknown said...

wah.. mampu menolak ajakan dari dua jejaka sekaligus. hebat... (sila tepuk tangan)

Cik-MeGa said...

paranoid: tepuk kaki skali laaa... alaaa....

rantong: i dont wanna be a millionaire..=)

Anonymous said...

sudahlah cha,
tahap kebaikan anda sangat nipis..
senipis iman aku EH EH

gadisDirga said...

Ooo..betul ke?? lau aku selingkuh je! xuren asek nak ngutuk ko jer..

Anonymous said...

eleh, gadisdirga ko ni sape plak neh?

ko tau ke makne selingkuh tu hape..?

aku nk selamatkan KAWAN BAEK aku jek..

bluweek=P

gadisDirga said...

woi satan!!! amek kau..pehal lak aku tak tahu makne selingkuh tue hape???

ingat aku x blaja ke g skol..

SELINGKUH tue maksenya orang yang curang dengan orang laennnnnnnnnnnn!!!

sape aku???
lu pikir la sendiri!!!!!!!

Anonymous said...

ELEHHHHHH!!

EH EH ko ni bang bil ke?

alamak bro peace peace
kem slm kat irma lah!
dengan pesanan JANGAN SELINGKUH

(merepek nak mampos weh)

gadisDirga said...

pehal lak? weh..dah name aku pun GADISDIRGA,sah2 aku nie pompuan kot!!!!

lah! ko pehal tbe2 nk pk pasal irma..

tpikan lau la dia tak kekal gk dengan nabil...memang aku bom studio nabil tue.. aku suke r dorang!!!!

Anonymous said...

lahhhh...
ayam betina rupanya ko neh!

haah la..
cute cute dorang dua..
aku sorak setan tem nabil peluk irma pastu abg farid tgk... perghh gila luka beb!

EH TAPI AKU TANGGUNG TAK DOSA PELUK DORANG TU?

gadisDirga said...

lantak r aku..ayam betine ke, jantan ke, pondan ke..anak ayam ker..peduli ape aku????

tak tak..aku rase ko tak tanggung dose dorang.. ko tgok jer tambah sorak setan ko tue.. nape ko tak ketuk pale setan yang same2 sorak dengan ko tue??

abg farid tak luke kot..sbb dia encem! huahuahuha... kawan aku smp silap jerit nama mase part 1 dulu.. (LEA) dia jerit..abg kamil...

Anonymous said...

sbb setan tu xde kepala tem tu..

tp kan..aku rase dosa la...sbb aku mcm dalam hatikan...macam suka la bila dorang peluk tu...even mcm xsengaja kannn dorang tu..

ape pendapat uztazoh dlm hal ini?
sile reply komen

gadisDirga said...

bg pendapat ustazoh ea...
dalam hal nie.. kamu tidak bersalah sama sekali kerana...
yang memeluk melakukan perkara tanpa sedar, dan kamu org yg melihatnye g meliht tnpa sedar..

jd, lu pk la sendiri!!!!

Eh! jomlah la g amek baju..dah kul bpe nie... kang ilang lagi bju tido aku. terpakse g TS ag kang... jom2!

Anonymous said...

akak uztazoh,
EH MACAM NAMPAK TELINGA CELAH SELENDANG AKAK TUE.haha

ok, yok la amek spende2 kite tu...
(ei echa kitaorg cuci bj kat dobi...TEROK TEROK! tp kan free la kan...)

Cik-MeGa said...

zurina & gadis : anda sedang keluar dari channel mirc anda. sila kembali kepada channel anda. mekaseh. SETAN!!

Unknown said...

saya fikirkan saya berada di lama web sembang, rupanya masih diblog cik mega... ^ ^"

Saiful AmmaR said...

Cik mega... Blog cik mega ni tempat berasmara SATAN ker?

hehe..

Cik Zurinna Omar..

udah2 la bergaduh.. Nk jadi mak cik yang cute.. mana leh gaduh2...

Cik-MeGa said...

paranoid: sy jugak agak fikir begitu td. tp skang da kembali ke realistik. kwn2 sy mmg haru.

saiful ammar: em, ye betul tu. mengambil ilham dr crte rosemarry baby. heh~

tulipbiru said...

uish..
gnas btOi p'bualn ttg SATAN 2 yerk ;p
pk da slh msuk blog td..hahahha