Thursday, April 16, 2009

ke-relevan-nan!

Pada suatu hari, saya bermain sejenis game yang bernama “tumblebugs” di pc yang menjadi milik saya di opis. Walaupun saya sudah memainkan game ini sejak zaman gadis-puncak lagi, namun hanya pada suatu hari ini barulah saya terperasan, tersedar dan terbaca akan sesuatu. Bagini ceritanya tuan-tuan dan puan-puan. Sebaik tamat salah satu level yang pastinya sudah dilupai oleh saya level ke berapa, saya terbaca ayat ini…

“If you want your spouse to pay attention
to every word you say, talk in your sleep”

saya menjadi musykil. Apakah ke-relevan-nya ayat ini diselitkan dalam game tumblebugs?

Haru!
--->ermmm, ape agaknya inche paranoid nak tulis kat comment ye?

1 comment:

Unknown said...

seperti kata bandi amuk.. X RELEVEN! yeyehhhh!! kekadang sesuatu perkara tidak memerlukan kerelevanan utk diterima.

"typical is boring, perfection is nothing" quote frm paranoid childish