Wednesday, March 11, 2009

Maksu : saya...

hujung minggu sudah, aku balik kampung. syiok! da lama sangat tak balik. em.. ada perkhabaran gembira. aku bakal jadi maksu hujung tahun ni. syiok lagi sekali! Kakak aku dah pening dah dengan request aku yang macam-macam. malahan, secara rajen dan bertoleransinya, aku tak bagi dia buat kerja berat-berat. padahal baru 4 minggu usia kandungan dia! excited....
aku dah siap-siap cakap kat kakak aku, kalau baby gurl namakan dia faizah junior. kalau baby boy...................................namakan dia fariz! hahahaha! camne ni? buleh ke? Lalalala~
di sebelah sini, saya maksu...
di sebelah sana, saya mak teh...

5 comments:

Unknown said...

ceh. . .

A a D i I ? said...

eh? cepatnya...
bunting pelamin eh? :)

Aina said...

saye juga sedang menanti hari menjadi cikmas berjaya kepada bakal dua orang protege baru

hehehe

Cik-MeGa said...

fariziskan: =)

semut kecil: wanna come but.....

Aadil: shud i say yes? em...

mastikus: chaiyok cik mas!

amer zaman said...

hahaha