Wednesday, March 4, 2009

i'm so into this song~

SUATU MASA by M.Nasir

Bagaimana kan ku mula
Tiadakah kata-kata
Yang indah untuk diabadikan
Tiap wajah berkisar
Tiap madah bererti
Manakah ilhamku
Cahaya dimatamu
Senyum dibibirmu
Mengukir seribu tanda pertanyaan
Mungkinkah kau jua dalam kerinduan
Disaat begini aku merindu kau

Berhelai-helai surat
Terbiar di depanku
Tak dapat aku utuskan
Dan ku ramas semua
Dan ku buangkan jauh dari pandangan
Lalu aku kesal
Ku kumpul semula
Tak dapat ku nyatakan
Apa yang ku rasa
Jika kau tahu di dalam hatiku
Mungkinkh kau sahut jeritan batinku
Dengarkanlah panggilanku
Dengarkanlah lagu untukmu
Angin lalu…
Kau sampaikan rasa rindu yang membara kepadanya

Warna warna cintaku
Kian pudar bersama
malam yang gelap gelita
Apakah kau rasakan
Apa yang aku rasa
Atau kau tak endah
Tapi ku percaya
Semua telah tertulis
Dan niat suciku takkan disiakan
Dan di suatu masa
Di hari yang indah
Ku hulur tanganku
Lalu kau terima…

6 comments:

Unknown said...

so. . .

Unknown said...

then. . .

tulipbiru said...

xpe la echa..
susah nk fham kn org yg x faham..

Cik-MeGa said...

fariziskan: em, so & then..

tulip biru: hehek. sy ok umiey...

amer zaman said...

lagu nieh...

magisnye...

sampai aku jadikan ringtone..

Cik-MeGa said...

amer zaman: aku rasa tenang dgr lagu ni. ianya antara aku & DIA...