Friday, February 13, 2009

thanks for the wedding.

minggu sudah, aku kembali ke batu pahat untuk minggu ketiga berturut-turut. kali ketiga ni atas pujukan kakak yang mengatakan ada gambar mahal yang perlu aku tengok. dalam saat-saat akhir berkeputusan untuk balik, aku sibuk berfikir tentang "gambar mahal" yang dimaksudkan. em..apakah?

dan, inilah gambar mahal yang dimaksudkan oleh kakak aku.

from left, ayahanda Ibrahim bin Mat, abang & kakak, bonda Kalsom binti Rapiee.
aku tersenyum. ya, gambar mahal. sangat mahal! menginjak usia 23 tahun barulah aku mampu menatap gambar sebegini. lantas aku tuturkan setinggi terima kasih pada kakak.
me: hey, thanks for the wedding.
kakak: u have to get married too to have this type of picture.
me: hopefully.

2 comments:

ekha-bella said...

awesome! kalah gmbr twins angelina & brad :)

A a D i I ? said...

i understand ey..
cuma..

u still can c HIS face
but
i can't c MY HERO's face anymore..

sbb..
DIA dah kembali kepada-NYA..
al-fatihah..