Thursday, January 1, 2009

buat kawan aku yang suka pada lelaki bernama ehsan~

LEA,
kekaseh aku tak sekacak mana (aku takde niat nak buat kekaseh aku kecik hati).
tapi, tengok banyak kali pada masa-masa tertentu, dia kacak jugak!
yang penting dia menghargai aku (anggap lar aku nak sedapkan hati aku).
dan aku rasa kau pun patut cari lelaki yang seadanya aje...
tapi jangan sesekali kau usha kekaseh aku.

LEA,
jangan lar batak dengan sedara mara sendiri.
nanti keturunan kau tak berkembang kemana...
carik la kepompong yang laen...
kendawang pon okay..

LEA,
aku tanak kau terus hanyut mengejar ehsan yang kata kau sangatlah kacak (aku tengok biase jek!)
paras rupa tak melambangkan apa-apa(series poyo!).
didi pon sesuai dengan kau..

LEA,
jangan berubah untuk orang yang kau tergila-gila.
jangan obses dengan wajah orang yang kau tergila-gila.
kerana tu semua tak kekal lama!


p/s: aku memang saje tak nak allowed comment. supaya LEA dan kekaseh tak dapat komen...dan aku saje letak font besar supaya ia menjadi highlight kat blog aku!