Thursday, September 18, 2008

tristan & isolde





before ROMEO & JULIET, there was..... Tristan & Isolde...

aku tak nak review filem neh kat rumah aku dan kawan-kawan. bukan apa, aku rasa macam terlalu kelewatan pulak. sebab filem neh pulished tahun 2006. maka, biarlah aku turunkan kata-kata kat blog aku neh aje.

tak mahu cerita panjang-panjang tentang filem neh. yang pasti, ia menarik! mengingatkan aku tentang Hang Tuah & Puteri Gunung Ledang. kisah yang hampir sama tapi tak serupa.

"hidup ini bukan sekadar tanggungjawab dan maruah diri. cinta - lebih indah daripada keduanya.."

p/s: aku masih single & belum bercinta lagi... sungguh! lalalalala~

6 comments:

BEAN said...

nak tengok..........

Aina said...

isy, mcm best je cite ni.
tengok poster cam dah dug dap dug dap jantung aku

p/s: love lessons never end..remember?? hehe

Cik-MeGa said...

shahazri: tengok la. tengok la. cte ni besh!

mastikus: yup! love lessons never end... salah satu silibus adalah - menghayati filem cinta! ngee~

amer zaman said...

ini lah cerita yg aku teringin nk tgk tapi tak dapat2..

2 sebab utama aku nak tgk citer ni adalah...

1) tagline-before romeo n juliet, there are tristan and isolde..

2)filem epik..pakai lagu evanescene!

Zumar Mariah said...

pkai lg evanescence..??
aku mau tgk...!
tp skang ngah loye mau munth lg,,,
nxt tem la nonton.

Cik-MeGa said...

amerzaman: menarik kn tagline die? aku sdg mencari dvd-nyer..

renhalus: nnt da kebah allergic tu, silalah menonton..