Saturday, September 20, 2008

artistic writing in da house!

ini...
sebahagian dari memori aku yang belum hilang.
sementare ianya belum hilang, aku letak siap-siap kat sini.
kang kalau hilang, mula ar aku tergaru-garu.
berlaku pada 2007..
tarikhnyer da lupa!
ngee~



^_^
my dearest rahang jatuh ke bawah~

p/s: time neh, sume orang tengah kemas2 bilik pancha.
tapi, kita orang me-moyo-kan diri dengan bergambar.
syazwan pon same curik tulang!




si comelz-comelz!

p/s: kat dalam pic neh, ade pencurik handbag sophie~
wah, jahatnyer molot aku!
tp, betol!




si comelz-comelz lagik!

akash, pic kamu xde dlm neh.
akak tak jumpe lar pic kamu gan clazmatez...
kamu sebok bebenor malam tuh gan duty kamu...



kakak-kakak degree batch-ku yang kekadang lebeh laser dari molot laser era!

tapi kyra, aku rindu ko!
zaida pon!
kak yana jugak!

p/s: didi takde kena-mengena dengan kakak-kakak degree neh.
die menyibok jek.


sape kate insan-insan pena tak havoc? kami havoc dengan cara kami~
wah, rindunyer!

5 comments:

amer zaman said...

gambar aku...

tiada..

aku faham..

sebab aku paling rajin..

mapieceofart said...

ayaiyaii..! gambar skandal saya bersama reez..!! ahahaha...

ni candid mase Malam Pen dan Rendang tahun lepas... waa... x sempat nak pose kiut²... adehh...!

112 Unite! Yeaa..we rawkk in our own ways... trimas kerna singgah... sudah add blog kamu di link saya... ~0^_^0~

muhsinsenpai said...

gambar aku mana?

aku tak penting dalam hidup kau ke?

mana aku dalam hatimu?

Zumar Mariah said...

mn satu cha..??
msj aku..;P

Cik-MeGa said...

amer zaman: alahai, ni pic terkumpul mengikut batch lar. maaf ek..

mapieceofart: oh, ade skandal hek! kantoi~
suda link kamu jugak!

muhsinsenpai: aku x letak pic ko sbb aku da simpan dalam hati.. lalalala~

renhalus: mne satu ape? si pencurik handbag ke? nnt aku msj! no tepon ko ape? :p