Sunday, July 13, 2008

cinta terakhir~


Tak semestinya ku merasa sepi
Kau dan aku ditempat berbeda
Seribu satu alasan
Melemahkan tubuh ini
Aku disini mengingat dirimu
Ku menangis tanpa air mata
Bagai bintang tak bersinar
Redup hati ini
Dan ku mengerti sekarang
Ternyata kita menyatu
Di dalam kasih yang suci
Ku akui kamulah cintaku
Aku disini mengingat dirimu
Ku menangis tanpa air mata
Bagai bintang tak bersinar
Redup hati ini
Dan ku mengerti sekarang
Ternyata kita menyatu
Di dalam kasih yang suci
Ku akui kamulah cinta terakhir

5 comments:

Anonymous said...

hang putuih cinta ka?? awat sedih memanjang??

Aina said...

mmmmmmmmm............
baru2 ni aku asyik teringatkan orang yang terakhir bertakhta di hati aku...agaknya, bagaimana lah dia sekarang?

Cik-MeGa said...

redapples: make ur own guess lorr... ko kt aku suda kurus kn that day??
urmp~

mastikus: siapa ya org itu?

Aina said...

cinta terakhir ku..
be remind : bukan ex boyfriend..
hehe..cinta terakhir, memang dah jadi cinta terakhir pun..sebab dah tak cinta pun dia, cuma teringat je apa khabar lah manusia tu.
hehhe

mapieceofart said...

gigi...
sedap lagu ni...

salam singgah... =)