Tuesday, July 15, 2008

senyuman yang indah

pada satu malam yg belum tengah-tengah malam, aku balik dari rumah pakcik aku dengan senashkah surat khabar berita harian. mak pun ambik dan baca...

setelah dia membaca sehingga muka terakhir, dia kembali ke muka surat hadapan...

"eh, berita harian ke? mak ingatkan metro...." dia baru terperasan rupanya...

aku terus menjawab....

"zaman dah berubah mak. dunia dah maju~"

"dah salah ni. ravi! ravi!" mak menyambung....

aku tersenyum~


p/s: nak ambik aku & mak aku berlakon iklan? buleh ajaa....

3 comments:

Aina said...

hak hak..
lawak gile..
boleh boleh..
nanti kitaorg amik mak kamu dan kamu berlakon iklan
bukan surat khabar..
iklan kit kat..
:P

KDBM@PUTRA said...

erm.... nak join

Cik-MeGa said...

mastikus: surat khbar jek?? cehh..

kdbm@putra: join venture ke? buleh2...