Wednesday, October 31, 2012

bLack pearL crew

baru kejap ni saya baca semua entri-entri yang pernah saya tulis. sejak 2008. sambil baca tu macam-macam aksi laa yang keluar kan? kejap-kejap gelak, kejap-kejap kerut muka, kejap-kejap ternganga mulut. tak sangka dengan semua benda-benda tu. sebaik tamat membaca, baru tersedar yang saya tak pernah cerita tentang satu kumpulan sahabat ni. so, mari-lah saya cerita sikit!

*kejap-kejap tulis 'saya', kejap-kejap tulis 'aku'. dah buleh tukar nama blog ni kepada lelalangmega.

depa-depa ni semua kengkawan kat ofis saya. mula berkenalan pada awal tahun 2009. semenjak saya ditempatkan kat Unit Penuh Sengsara. err, waktu tu tak se-sengsara ni. hahahaha! ok, masa awal-awal tu ada ramai dalam kumpulan ke-kawan-an saya neh. tapi atas faktor lambakan manusia-cetek-akal-nya-H membuatkan ini sahajalah rakan terbaik yang saya letak perasaan 'GEMBIRA' untuk bersama-sama mereka.  (kemain sedap ayat aku ni. tapi tiap kali nak buat Bab Pengenalan kat esaimen, sehari suntuk pon belum tentu siap satu perenggan!!)

tanpa membuang masa, ayuh saya kenalkan satu-persatu mereka. oh, sebelum tu nak bagitau terpaksa tulis nama glamer-bak-bintang untuk mereka sebab adanya kemudahan google search sekarang ni yang sesuka hati paparkan semua benda. faktor ini-lah yang membuatkan saya meng-google nama penuh saya setiap hari. *paranoid

yenna. 
hah, sedapkan nama dia? hehek. orangnya macam pasha sandha. suara dia pong macam jugak! dia setahun lebih muda dari saya. dia married to abang karen (see, nama asben dia pon kena bukan nama sebenar). ini-lah dia.

this is yenna.

gamba dia banyak dalam laptop ni hah. tapi suka nak tunjuk gambar makan-makan! heheh. 

natty.
hah, nama macam omputih kan. tapi, tak dinafikan dia memang putih. yang paling best, sekali dengan anak dia pon dah ikut putih dan omputih. paham? tak paham dahlah. orangnya macam arabian sikit. tak sure pulak kalau darah dia ada sikit gred Arab. dia empat tahun lebih makan garam dari saya. dia married to incek makmur. *ko hado asben nama camtu?
inilah dia, incek makmur dan minah saleh mereka.

Bersih 3.0

eh-eh. pic tu tercalar. kenapa entah!

kuzet.
hambek hah. nama ni kalau buat jenama motosikal pon lumayan ni! oh, tak dinafikan dia memang sedang lumayannn sekarang ni. die dewasa entah berapa tahun entah dari saya. tapi, sape pedulik menda-menda tu zaman sekarang ni kan? eh, tak ke? ape-ape pon, dia sedang bersama abang chik. 

nak taruk pic laen tapi terpandang pic ni.
 sekadar nak berkongsi, dia suka sopink teruk-teruk! >_<

itu jelah! tak ramai kan? reramai pon watpe. nanti amnesia datang. mudah pulak lupa dengan mereka. lagipun, mereka bertiga campur dengan kelima-lima Kakak Lakaran Pelangi saya dah cukup buat segala-galanya hampir sempurna. hampir~

p/s: Addin dah jadik ahli Kakak Lakaran Pelangi jugak! hehe.