Sunday, December 12, 2010

hati merapuh.



itu jawapan kepada permohonan PJJ aku. mula-mula pelik jugak. kenapa DALAM PROSES sedangkan jawapan dah keluar. sepatutnya BERJAYA atau TIDAK BERJAYA lah kan?

bila aku call pihak pengurusan, staff tu kata aku tak sertakan salinan sijil Dip dalam dokumen yang diperlukan. so, dia orang tolak permohonan aku ke pengambilan Mei 2011. dia kata jugak dia dah call tapi tak dapat. dia dah es-em-es tapi aku yang tak respon. TAK LOGIK-lah!

takkan aku nak ignore jek benda yang aku nak sangat-sangat! dan lagi satu, kenapa tegar jek nak tolak ke bulan mei sedangkan dia dah call aku tak dapat dan aku tak respon em-em-es. so dari mana dia nak dapatkan jugak salinan Dip aku?

bila jadi macam ni, masa dah terbuang,penat tak terhasil pape. hati cepat rapuh ok.

No comments: