Wednesday, April 7, 2010

haihh..ayark...dush!

sudah. penyakit sudah datang sudah. bingit. bingit. sempit.
aku kembali tak boleh tido malam. hotak ni mula memproses tengah-tengah malam. aku pon tak tahu ape benda yang sebok nak diprosesnya. kejam ah kau kepala. bagi laa aku lena weyh.

time-time ni, mula laa macam nampak ju-on dalam gegelap neh. padahal sepatah haram tak penah tengok movie Ju-On. pastu time-time camni macam perasan umie aida jadik antu cite ape entah tengah hisap ibu jari kaki. tarik kaki masuk selimut dalam-dalam lagi. buduh ni buduh.


dan-dan pulak macam ade orang lalu kat tingkap bilik. nak bangun pegi tengok. tapi rumah tingkat tiga. sebelah bilik takde koridor. bohong. bohong.



apa pasal ni mata? cuba tido cuba. kang esok pagi-pagi kat opis, engko laa yang paling sebok nak lelap! sepak kang mata! aku ni kena kerja. carik rezeki tau?

tido ye. meh nyanyi lagi R.Azmi meh.

2 comments:

Rye said...

hahaha klakar weh..btul ke ko jmpe antu??

Cik-MeGa said...

mane ade jumpe. aku terbayang2 perasan sensorang. teruk betul ar.