Thursday, November 5, 2009

anak mak....

pagi tadi, saya terima es-em-es dari bonda saya…

tadi mak dah kirim kak mah bank in duit ke akaun adik.
tengoklah dah masuk ke belum.

hati tersentuh habis! saya tak mintak. saya diam je tak bagi tahu tentang keadaan ekonomi saya. saya berjimat sesangat untuk tahankan duit yang ada padahal memang tinggal hujung-hujung helai jek. itu pun duet yang saya buat loan dengan kengkawan (terima kasih kawan).

boleh la beli tiket final kelantan – NS! [ kalau korang ade anak macam haku ni nanti, korang bagi je die makan racun tikus banyak-banyak yek!]

5 comments:

Unknown said...

keji keji keji keji keji keji keji

Saiful AmmaR said...

echa.. sorry yer aku tak ........ pada kau hari tu... a little bit problem... hmmm...

incek paranoid > agak2 la nyerkan.. hmm... mcm mana la dengan kisah laptop aku tu... tak pahe kawe apo yg ekau maksudkan dalam blog ekau tu... byk bebenor commentnya...

Anonymous said...

hahah.echa2.mau anak aku cm kau, aku bg die makan tix bola 2 smp kenyang.hahah

Unknown said...

saiful ammar: sori aku bkn technician komputer. aku kje ngn syarikat telekomunikasi. repair laptop member aku ari tu pn atas dasar simpati je sbb dia x mampu antar kedai dan kebetulan aku ada sparepart utk tu :P

my advice ko antar je laptop ko kt lowyat, sana ada kedai jual used monitor yg sesuai ngn model laptop ko, ko standby je bajet dalam 400-500 tp rasanya le dpt murah klu pandai pilih kedai. tgk kt
http://www.teruja.com/version/tools.html utk check pricelist.

p/s: mintak mahap ye tuan umah komen panjang cm blog sdiri huhuhhu

Belly-Button said...

hmm..mak2 mmg xsggup tgk anak dorg susah... i pon rs serba slh salu mak bg duet, xsaba nk keja sbb xmo asek mak kene bg duit lg.huhu..