Tuesday, September 8, 2009

lima belas untuk empat puluh tiga pada dua puluh dua…


pada awalnya, janggal. bila perlu duduk sebumbung kenderaan dengan orang yang saya kurang biasa. mereka teman sekelas tapi tak pernah sebumbung kenderaan selain daripada bas restu barakah dari puncak perdana ke seksyen 13 dan sebaliknya. atau dari pkns atau seksyen 2 ke puncak perdana dan sebaliknya. ekeleh, menggamit memori pulaknye! tapi, saya mula jadi biasa seadanya. am, didi, ina, zati, umi dan saya. kami datang dari ‘puak’ yang berlainan waktu kelas dulu. ye, saya seorang yang perkauman. kerna, clazmate saya begitu..erk? lalala~

seronok dengan date berbuka puasa dengan clazmate diploma ni walaupun dari 43, hanya 15 yang ada. sebahagian kecik cuma. takpe, asalkan ade. buat sebahagian kecik yang dah cuba untuk wujudkan kehadiran tapi tak berupaya, takpe. saya dan kami mengerti. alif, zuren, jue, alang, faly, ieqa (sekadar menyebut beberapa nama). rugi korang takde. kalau tak, boleh tengok umiey gaduh dengan abg nepal. very berwibawa dalam menegakkan kebenaran. walaupun cuma tentang pot steamboat. yeah! kekeke…

am, didi, ina – wey, aku takkan lupa kejadian sebaik meninggalkan flaming menuju ke kereta. hampir mati terkejut aku dengan sopi gelak-gelak. hahahaha! dan am, cakap-cakap lepas tu pegang tangan aku! motif??

ros @ teratai – aku baru tahu ayah kau sangat garang. hehe..

izza – kompang dipalu pengantin baru~

yan – i love the way you take ur meals. aku jadi bersemangat untuk terus dan terus makan…

umiey, amoy & zanney : suka pergi ambik eskrem, air tanpa tujuan untuk ambik air & eskrem. mak tau ape muslihat korang nokk!

zatie – dia ada kamera mahal. ngee~

kak yong & kak ida – you guys dengan pink memang sebati.

zee & sopi – kesayangan aku!

echa – kena buli maen aci baling selipar…


2 comments:

Saiful AmmaR said...

maaf yer pada kengkawan semua. sememangnya hajat hatiku memang ingin bersama kalian merasai nikmat2 bersama tentang kelucuan, teletah anda semua, seribu kelakuan anda, membuatkan aku rindu... apakan daya, pada hari tersebut aku sudah berjanji dengan isteriku untuk pulang ke kg.. maaf dari tangan hingga kaki.

tulipbiru said...

echa~ ala,nape echa tulis..bab aiskrem diam2 suda..ahaks..pasal mat nepal yg 'melancong' 2 pn tulis ke ;p ?? tp terpaksa la cha.. bersalah giler, yelah kan umi cadangkan tmpt 2..then jd cm2 lak..