Tuesday, August 11, 2009

saya sayang inche paranoid sebab...

sebab die sesuka hati tag saya!!!

1) masa darjah 1 korang berak dlm kelas tak? kalau tak namakan kawan korang yg berak dalam kelas (sila berlaku jujur dan jangan petik nama aku)
-tak! sejak dajah 1 lg saya da control cun. mane bole berak lam kls. em... name budak yg berak tuh mohd riduan bin amin.

2) kali terakhir sembelit?
-tak hengat owh mende2 cmni.

3) orang ketama korang have a crush?
-mase tadika. afiq name die. bdk tu paling jahat dlm skola tadika saya. saya memang suka budak laki jahat.

4) kali terakhir basuh spender?
-mase mandi pagi tadi.

5) uploadkan gambar korang yg korang rasa paling kacak@lawa
-sila tengok gamba terbaru megan fox. tu lar wajah saya. wakakaka.

6) ringtone enpon lagu apa?
-saya pakai nokia 3100. xde lagu..

7) peberet movie?
-10 things i hate baout u.

8) duit @ kawan?
-tido.

9) pernah bela pets? apa binatang? apa nama beliau?
-cicak. namenye ramadee aqbar. (gelak yok zuren).

10) hadiah besday yang korang nak tp x dapat?
-al-quran. this is series babe..

11) orang yang korang paling nak lempang?
-my bf's ex... i even hate her name..shit!

12) hukuman paling kejam utk penagih dadah, peragut?
-masukkan serbuk lada sulah ke dalam buntut beliau.

13) uploadkan video klip yang korang paling suke
-saya belum ada video terlampau. *_*

6 comments:

Unknown said...

haha cik mega juga suka 10 things i hate bout u, saya juga suka itu cerita.

Cik-MeGa said...

sy suka puisinye.
owh, suka bangat!

Khairi Mohd said...

lol pompuan? huhu... erk, hai.

Unknown said...

khairi gedik! aku gitau bini ko. psssttt khairi mari kita spam blog mega lak haaha

Cik-MeGa said...

khairi: tak2. sy pondan. hai..auuww!

paranoid: spam tu ape? (kelip2 mate dgn penuh rase gedik).

Unknown said...

spam tu rupa dia cm kuih seri muka tapi kaler biru