Friday, May 15, 2009

mentaliti saya-kita berbeza...

dua malam sudah, sahabat baek es-em-es saya dan bertanya soklan ini...
"cha, pernah tak orang yang kau suka cakap kau chantek?"
dan, tanpa perlu berfikir panjang, saya jawab..
"tak"
waahh, giler keji saya! kengkonon boyfren berderet, pastu selingkuh bagai nak rak sana sini tapi takde yang pernah kata saya chantek? hahaha!! namun, si kawan baek tak puas hati. dia mengasak lagi..
"aik, takkan ______ tak pernah cakap kau chantek?"
_____ adalah nama seseorang dalam hidup saya.
dan, saya menjawab...
"kau tanya orang yang aku suka kan?"
eh, si kawan ni menambah soklan lagi..
"kau tak suka dia ke? bukan korang ade perancangan untuk mendirikan masjid ke?"
the rest is history~

7 comments:

zurina omar said...

org yg aku suka kata aku cantik.
(tipu weh tipu kalau kata x kembang idung bile 'org yg kite suka' kate kite cantik)
n tmbahnya lg satu hari aku akan jumpa jodoh lain.

apa gunanya cantik kalau x memiliki cinta?

*lagi2 kalau cantik 2 hanya pada mata dia T_T

oh ye, aku suka dgn jwpn ko ttg perasan heaven tue. rs nak cube jek :)

OK DAH CUKUP ZURINA EH MARIAH, KELUAR KAU SEKARANG! INGAT CHAT BOX KE?
=p

zurina omar said...

minta maap.

perasaan heaven bkn perasan heaven.
muahahaha;P

MeGa said...

zurina omar: klu ko cantik, nape die tak mau dgn ko? ape yg mengalahkn kecantikan ko? em.. fkr mariah...fikir...
tntg heaven, jgn cuba klu x bersedia dgn risikonya...

zurina omar said...

yela cha,
makna dalam dia, suh aku yakin diri(perasan)cantik n pegi jaoh2 dr die, cari lelaki lain. HAHAH

ape yg kalah ngan kecantikan?
jawapan: perempuan baik.

mastikus said...

selalu orang yang kata aku cantik, aku terus mcm tak bape nak suka orang tu,

especially kalau orang tu lelaki. (rasa mcm diaorg wat2)

hahahaha

gile negative thinker!!!

paranoid childish said...

zurina omar sengal, gelak saya baca komen beliau.

cik mega, klu lelaki yg anda suka puji anda chantek.. tu dusta je, beliau saja nk amek ati anda hahaha keji x saya?

tulipbiru said...

msti pelan utk bina msjid 2 x d lulus kn oleh phak b'kuasa...hehehe..ad hkmah ler 2 ;)