Saturday, May 16, 2009

bow-ngok! huh!

jika anda merasakan teman lelaki anda sekacak brad pitt sedangkan gigi depan dia pipih, dan jika anda merasakan kedudukan anda sebagai teman wanitanya tergugat gara-gara bekas teman wanita kepada teman lelaki anda yang gigi pipih tadi tersangatlah cun sedangkan gadis tersebut memang confirm2 dah tak hingin sesen pon pada teman lelaki anda, sila hentak kepala anda dengan kelajuan 120km/j di permukaan lantai tandas!!!
macam-haram.
jangan lar berlagak macam anda bertanggungjawab untuk protect sebuah hubungan yang teguh daripada dilambung badai kerana gangguan orang ketiga! dalam masa yang sama, siap berapi-api menunjukkan emosi tidak suka dengan bekas teman wanita kepada teman lelaki anda. saya tahu anda sengaja menunjukkan reaksi tersebut di hadapan saya memandangkan gadis tersebut adalah sahabat baek saya. weh, sahabat baek saya tu dah delete habes dah kisah lama dia dengan teman lelaki anda tuh. ingat teman lelaki anda best sangat ke??
nasehat saya, silalah berhenti melakukan sedemikian rupa. macam bodow dow! saya rasa annoying yang teramat sangat dengan anda! macam nak letak selipar jamban kat wajah anda tiap kali anda bercerita tentang pergaduhan anda dan teman lelaki gara-gara teman lelaki TERbukak kembali kisah lama dia dan bekas teman wanitanya. tu tandanya, teman lelaki anda yang bermasalah, pergilah betulkan dia dulu NGOK!
sudahlah memandang rendah pada persahabatan saya dan kengkawan saya, lepas tu nak menunjukkan pulak konon andalah pasangan paling bahagia dalam dunia. sedang meniti kedewasaan dalam hubungan, tidak heran pada dugaan yang mendatang. saya letih dengan anda. sangat letih dow!
anyway, saya agak suka jugak apabila ada yang memandang rendah pada saya. tengok hari anda jatuh terduduk nanti. tengok lar anda jadi orang ke jadi siamang!

5 comments:

Aidi Rahimi Ibrahim said...

Salam. Singgah balas kunjungan.
Bila tengok gambar yg ditepi tu, teringin nak join main Paintball.

:-)

Unknown said...

sabar cik mega, nti kena darah tingi cm saya. asik layan client bangang smpi jd cmtu

Cik-MeGa said...

aidi rahimi: tu bkn gambar sy. gamba kwn lama. saya x reti maen paintball. tp klu cik aidi nk jd tutor boleh jgk.. =)

paranoid: darah sy cool jek. tak tinggi, tak rendah. hehe... ape kt inche paranoid blanje sy mkn utk kurgkn tekanan sy neh? ape kt? ape kt?

gadisDirga said...

hahahahaha... (ketawa dengan jahat yang amat sangat!)

xtau nak cakap ape coz... memang xtau nak cakap ape2...

zaman sekarang ada jugak insan yang suka mengimbas kembali mase silam pasangannya tue..

itu bermakna, dia tidak dapat menerima pasangannya dengan seadanya!

swoh jer dia jage `berat pipit` dia tue dengan secaring-caringnya!! kang dirampas plak dengan kekasih lame!

Cik-MeGa said...

gadis dirga: heh, ade lagi cite yg best! ade lagi.... =)