Monday, May 25, 2009

alamak, terlebey suda!

beberapa malam sudah, saya perlu menghabiskan sisa-sisa kredit yang ade untuk membuat redeem pinjaman kepada maxis. lalu, beberapa sen yang ade tuh, telah saya gunakan dengan menghantar wish selamat malam kepada gadis-gadis kesayangan saya dan jugak bekas-bekas teman lelaki saya.saya tak kesah pun jika tiada yang balas (termasuk ZURINA OMAR). namun, sesuatu yang menjengkelkan terjadi....
salah seorang daripada deretan bekas teman lelaki saya membalas es-em-es tersebut yang berbunyi begini..
"jangan ganggu org lagi. org takkan balik kat awak.."
saya yang mata da redup ala-ala nak tido sangat-sangat terus terbeliak dan terbangun dari baring mengerekot. apekehal pulak budak sekor neh. confirm terlebih makan ubat perasan ni. lalu dengan rakusnya, saya membalas kata-kata tersebut..
"sumpah! aku pun tanak dah kat kau! bukan best sangat pun jadi gf kau. dahlah sengkek, serabai plak. msg tadi aku bukan send kat kau jek. ramai lagi yang dapat. kau sangat annoying dowh"
dan sehingga hari ini, dia meng-call saya dengan bertalu-talu. sumpah lar saya takkan jawab. sangat geli~

15 comments:

Anonymous said...

terima kasih utk ejaan huruf semua besar ntok nama aku.siap kaler ijau lg,,;)

YANG MANE? MESEJ YG MANE SATU NEH?
HAHAHA aku off nset la mlm tu alahhh.

aku jwb kat sini ah.
'nite hunn,
suit derim toO.
moga mimpi INdah2. kenang daku dlm tidurmu maka mimpimu akan INdah selalu.'

see reply kat sini leh taip pjg2, jimat kedit i
:DD

Anonymous said...

eh eh syiapakah gerangan bekas kekasih 'jangan ganggu org lagi. org takkan balik kat awak' tu..??
biasa tau die taip gedix gitu hish hish.

*suka komen dua kali.

Unknown said...

saya klu nk abihkn kredit browse internet pakai fon je, sekelip mata abih.heheehe

Anonymous said...

ohhh..mengapa lelaki itu begitu.ngeh2

Zura Firdaus B. Japri said...

kahkahkah. tabik sama engkau!

Unknown said...

alooo mana pegi tuan umah neh?

Cik-MeGa said...

zurina: aku kn syg ko lebey. sbb tu sanggup tulis besa2. kaler cantek2 name ko. bekas kekaseh zmn skola. geli ah. weh, asrezza da single weh. adeh! (mcm x bole msg ko plak ek).

paranoid: ye! kamu bg sy idea. lpas ni sy browse tenet jek laa..

lina: die makan vitamin perasan lebey..

zura: hehe. rase dri aku sarjan plak.

paranoid: manyak kije sket. online kejap2.

Aina said...

huahauhaua..
gile peras!!!

Unknown said...

giler babi.
hehehehehehehehe....

tulipbiru said...

susah btoi klu ad llki yg bgitu "perasaan" skali ;p

Cik-MeGa said...

mastikus: ade ciri2 ni pd lelaki yg sdg anda date? tinggalkn! hehek..

fariziskan: ape hal lak bwk wabak kat sini neh..

tulip: taw xpe. annoying!

Unknown said...

aku suda ada simptom virus babi...
babi memang babi...
ramli memang babi...
kenal x ramli?

muhsinsenpai said...

owh.. ingatkan aku..

gadisDirga said...

echa, aku xnak komen panjang2..
cume nak gelak jer panjang2...

hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.......

dah cukup x untuk jejaka pearasssss tue??

Unknown said...

ni kenapa mls sgt update blog skrg neh? haha