Wednesday, October 29, 2008

petang Rabu...

ngee..... mood-nya senang bangat!

hari ni ym ngan uesegi riko (ape lar pelik name engko?). cerita-nya biasa. tapi, aku terhibur. mungkin rindu yang keterlaluan pada teman-teman buat aku hargai apa sekalipun saat yang Tuhan anugerahkan untuk mengadu dumba pada salah seorang dari mereka. xee jugak sering telefon untuk bercerita walaupun cerita kami kadangkadang tu sekadar menghabiskan air liur kami je. tapi seronok! oh ya, tak lupa jugak si imah yang bukan datang dari kotak rakan-rakan gaul aku. dia telefon isnin pagi yang lalu. pagi yang hening sebenarnya. bercerita tentang cinta yang putus.

oh ya! petang ni aje, empat kali talian celcom berdering-dering dengan nama kekaseh terpampang di skrin. datang dah penyaket dia. lalalala~
ermmm.... aku mintak kekaseh tinggalkan komen di entri terbaru. mahu taw apa kata dia?

"tak faham lar entri tu. so, tak boleh nak komen.."

sungguh aku bantai gelak! alasan dah tak nak komen entri tu pelik-pelik je bunyinya. tapi, takpe. aku tak revenge apa-apa. hehehe...

hari ni hari yang menggumbirakan... sebab uesegi riko menghiburkan!


p/s: tak sabar tunggu raptai konvo. rindu sama kawan-kawan! mahu cubit pipi amoy. tak tahu kenapa!


5 comments:

Unknown said...

hahahahahahhahhaha

Zumar Mariah said...

dlm mood sesunggut pown ko mampu tertawe~

n kekaseh ko asek post "hahahahahahahaha"
die 2 jek..;P

Cik-MeGa said...

fariziskan: bising. :p

renhalus: aku terhibur sbb crte abg mahkamah kt tuh... ngee~
eh, kekaseh yg mne yg ko maksudkn neh? ;p

Aina said...

takut takut!!!!

nak tarik rambut echa!!

Cik-MeGa said...

mastikus: rambut echa da pendek... gi tarik rambut org laen... :p