Saturday, October 4, 2008

kengkawan-ku..huh!

aku masih takde jiwa aidilfitri tahun ni. walau sudah menganjak ke hari ke-5 aidilfitri. aku masih tak berjiwa. ada jugak segelintir kawan-kawan macm kecik hati dengan aku sebab diajak beraya tak mahu, ajak keluar jugak aku tak mahu. maaf-lar. aku lebih selesa dengan dunia aku. mahu tahu apa sebab aku tak berjiwa aidilfitri ni?
ini sebabnya....






sebab keduanya dah tak ada untuk aidilfitri tahun ni. gadis cilik tu anak sepupu aku. manakala gambar perempuan tua tu pulak nenek aku. kedua mereka dah tak ada. tak! aku bukan nak mengada-ngada tunjukkan pada satu dunia yang aku bersedih. tapi, kalian kena faham. tiap orang ada cara mereka dan sebagai orang lain dalam hidup aku, kalian cume perlu hormat dengan apa yang aku pilih, sepertimana aku hormat bila kalian sesuka hati mengkhianati persahabatan kalian & aku~

3 comments:

Rye said...

innalillah...n takziah cha~

Anonymous said...

ooo..
aku baru tahu nenek kau dah tak ade
inalilah..
al fathah buat arwah

Cik-MeGa said...

muse: mekaseh~

lina: ye, nenek aku yg slalu aku cerite tentang kelucuannya tu suda xde..