Friday, September 5, 2008

jumaat!


hidup ni perlu ruang.

ruang untuk banyak perkara.

tapi, yang paling penting.

beri sedikit ruang untuk diri sendiri.

dan, kamu akan mengerti.

betapa banyaknya perkara indah.

yang telah dicipta untuk kamu.



si kecik aku yang belum pasti tentang kegunaan RUANG!


kredit untuk diri aku sebab dah bagi ruang untuk diri sendiri. walaupun ruang tu nampak macam tak logik untuk aku ruangkan. tapi, aku pedulik ape! oh, ye! kredit untuk mereka jugak:

eja: sembilan bulan adalah satu tempoh yang panjang. but, if you are not sure, never start!!

xurin: akhirnya, ko memberi ruang pada diri ko untuk meminati rosyam nor... lepas ni leh minat mustapha maarof plak. he's good looking gak!

asyraf tahir: you are damn sweet talker. orang tetap bagi ruang kat awak! cukuplah ek. orang allergic dengan lelaki. sungguh!!

kamu: tak jadi mati kan? fuh, lega! maseh ada ruang untuk day-dreaming dengan kamu! hahahaha. seronoknyer menjadi outspoken dengan kamu!

6 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

huhu..aku kire first ke tak ni..mekaseh sbb sudi dgr kemusykilan hati ni wlupun ianya kegedikan tahap gaban..

n i promise u..i won't start it..

i will keep it as d best moment in my life..

x slhkan bahagiakan diri sendiri??

Zumar Mariah said...

sape asyraf tahir...?

BEAN said...

sentiasa mencari ruang untuk bertemu dengan yang Esa..

Cik-MeGa said...

arepeaceza: ko gedikz yg jarang2. so, aku maafkn! ye, x salah bhgiakn dri sndri..

renhalus: adek badek gan faizal tahir.... lalalala

shahazri: ruang itu sentiasa ada jika kita bersungguh2 mahukannya!

Anonymous said...

salam ramdhan