Friday, August 29, 2008

kredit buat mereka!!

tarikh ni.

mengingatkan aku pada mati.

kerna ia.

ulang tahun hari jadi.



Dek La- semoga usia bertambah diiringi dengan kematangan yang berganda. (tu nak kata aku childish la tuh...)

Bonda- semoga jadi anak yang baek (jelaslah, aku belum cukup baek!)

Kamu - selamat hari tua... (kita sebaya ok! jangan nak perasan muda!)

Zee- semoga hidup awak lebih bermakne. (harap mati juga bermakna)

Lyna- you are most welcome.. (aku rase touch gan wish after wish neh. ngee. bodek2)

Amoy- Happy birthday to echa sengal. (aku rase diri aku innocent gan word sengal neh. lalala)

Hlovate- terima kaseh untuk segalanya.. (eh, wish jenis ape neh??)


---> selected wishes yang ade pesanan penaja yang diterima setakat jam 2 pagi. through call & es-em-es. thanx ya~

12 comments:

Unknown said...

lalalalala~
sapa sih kamu yg sudah membesar menjadi si tua?

Cik-MeGa said...

fariziskan: si perasan tahap sepuluh~

lalalala

:p

Unknown said...

aku bertanya sama kamu...
kenapa sijh kamu enggak mahu jawa...
aku menanti jawban kamu sayang....

Cik-MeGa said...

fariziskan: oit2. kamu wat temperature sy naek neh..

Unknown said...

iya...
aku tidak bermaksud begitu sama kamu...
aku nanyain sama kamu tadi...
sapa sih kamu yg sudah membesar menjadi si tua?
kamu jawab la...
kenapa sih?

Cik-MeGa said...

ya, adala...
kenapa harus di-kasi tau sama kamu?
emangnya, penting buat kamu?
enggak kan~

Unknown said...

ya Allah...
ku sujud kepada Allah...
ku syukur sepanjang waktu...
setiap langkahku setiap hidupku..
semua kerana Allah...
kamu sayang sama aku?
kalau kamu sayang kasi tahu sama aku....

Cik-MeGa said...

lalalalala~

Zumar Mariah said...

echa;
lps aku send msj epy fastng day 2..
aku t'tido.
>> time aku tido kan kol 10.30 gitu..;P
pastu...
bler pagi aku pn mstila bgn,
nak wish same kamoo
kdit plak suda tamat tempoh.
kesimpulannye....erm..
so, aku xbg wish same kamoo~
hehe...
epy besday dear..!
Slamat temui chenta br.
=)

Anonymous said...

wuuuu...
dah tuweeerrr...
keekekekeke

Cik-MeGa said...

renhalus: alasan diterima. tp, ade penalti. nk adiah! buatkn aku kek cokelat!

lina: lebih tua setaun dr ko. ye, aku akui tu. ;p

Rye said...

lor..maaf x wish..
happy belated birthday~!!!

erm....