Wednesday, July 23, 2008

echa masak tiga rasa!

kalian pernah makan ayam masak tiga rasa? apa rasanya? ermmm.. ye, betul tu! rasanya tiga rasa... dalam satu hari, kalian pernah alami pelbagai perasaan? aku jarang-jarang ar...normally, aku akan moody pada awal pagi & cool di kesudahan hari. atau pun, comfort pada awal pagi & stress pada kesudahan hari. tapi, hari ni LAEN....
aku punya tiga rasa!
yakin + tenang + cinta = bahagia~

yakin? aku memang jarang-jarang yakin dengan diri aku. tapi, kalau bab-bab langgar lampu merah aku yakin! ngee~ tapi hari ni LAEN laa... aku yakin macam aku adalah penakluk tempat neh. poyo gile statement aku neh. aku gi jb hari ni. aku berjaya buat jb tu macam kampung sebelah kampung aku jek. tak kisah jek nak kemana-mana. padahal, aku memang buta huruf jalan kat jb. aku kagum menadi diri aku pada hari ni sebab punya keyakinan yang luar biasa neh. apatah lagi, berada dengan orang yang langsung aku tak pernah terfikir untuk percaya.. dia lelaki berusia 57 tahun....

tenang... erm... aku semacam rasa gagal untuk menyempurnakan misi aku ke jb hari ni atas sebab-sebab aku memberontak sendiri. aku fikir nak hadiahkan kejayaan temuduga ni sebagai hadiah hari lahir aku nanti. tapi, aku macam takkan dapatlah job neh. tapi, aku tenang semacam jek. ketenangan ni memang LAEN gile dari yang biase aku lalui. aku tak moody dengan kemungkinan gagal neh. aku tenang, means macam tak kesah jek...

cinta! yang ni agak jelik untuk dibicarakan di sini. tapi, aku pedulik hape! mase dekat mahkamah tadi, ada satu brader mintak nombor telefon. aku cuma geleng-geleng senyum jek. memula tengok, tak ada apa yang best pun brader neh. lama-lama tengok... aiseh! dia very good looking laaa! senyum pun manis! nyesal lak geleng kepala! perasaan nyesal ni membuahkan cinta yang LAEN dari biase (series annoying ayat neh~) on the way balik dari jb ke bp, aku rase nyesal semacam jek. ruginyer malu-malu hampeh tadi.... hahahaha..... kalau dapat job neh, aku nak mintak posting jb! :-P




5 comments:

Hann Haidar said...

jb sgt best.

Anonymous said...

ermmmmm.. ko potong rambut eh?? erm pakai tudung la. wakakakaka aku jadik ustaz bleh?? ada gaya tak???

Cik-MeGa said...

ahli jiwa: kamu org jb ke?

redapples: habes, ko hengat aku pkai rambut palsu keh?? akan tiba masanya nnt. jgn kt jd ustaz, jd mufti negeri pon bole. lalalala

Aina said...

echa yang amoy kenal ada lima rasa

cute + unpredictable + responsible + matured + dreamer...

:P

Cik-MeGa said...

mastikus:
unpredictable...
echa tau nape amoy kt echa cmtu...
haha!
tv bergerak~