Tuesday, June 24, 2008

malam ini, aku emosi~




aku rasa macam x betul. yang betulnya, aku sewel~ kami semakin berjarak (bm aku sgt teruk). aku tak tau jenis ape dugaan ni. yg pasti, aku sepi. seharusnya aku berlonjak gembira demi menyambut saat ni. tapi tak pada hari ni. kami berjarak. itu aku dapat lihat dari ketiadaan ingatan dr dia. sedang bulan sudah, dia memohon kemaafan walau aku tegar membenci. aku rindu pd saat yang hilang....


aku cuba ubah segalanya. segalanya. tapi, ternyata aku kelihatan seperti org yg berlari dr kenyataan. aku tak mahu itu. aku mahu dewasa. sepurnama aku cuba. aku dah cuba pegi dr tempat ni. tp akhirnya aku kembali. aku x bersedia lagi... maka, aku gagal~


semalam aku kesal. hari ni aku emosi. aku punya hati yg teruk. "chenta, tolonglah aku. aku perlukanmu." aku ingin sgt ckp mcm tu. tp, chenta juga sedang kecewa. sgt kecewa katanya. aku akur langsung menyokong. sedang perasaan aku lagi bingung tika melempar nasihat buatnya.


satu yang pasti, kesepian ni pasti mudah. andai ratu-ratu hati ada menemani. gurlz, i'm dying without all of u... aku hanya mampu hembus keluhan tiap kali mengharap kalian muncul....




5 comments:

ekha-bella said...

emosi itu natural..sometime kte kne beremosi tuk lpskn pe yg kte ase..

paling best tuk lpskn emosi..jerit kuat2 tnpa memikirkn org sekelinling..skali skala jd slamba x slh pn. hehe..

Anonymous said...

cube tenang2 yer..

Zumar Mariah said...

smalam..
ayah aku tnye, 'x sambung degree ke?'
eh??

aku suda rndukn puncak~
& kamoo

Miss LaraLady said...

hehe~
biaselah tu"

Aina said...

aku merindui kamu juga dan semua yang ada..
andai satu hari kejayaan itu datang, pastinya semua yang pernah bersama adalah tulang belakang selama ini..

muah muah