Wednesday, July 29, 2009

maafkan aku kawan...

hari: ahad
pelaku: saya, mala, fid.

sebaik saya masuk ke dalam rumah, mala dan fid melemparkan senyuman kepada saya.

saya: (DENGAN MUKA BERKERUT) eh, korang da sampai?

mala: (MUKA YANG TURUT BERKERUT) sampai dari mana? kita orang tak pergi mana-mana pun!

saya: (MENAMPAR DAHI) aik, pelik!

fid: pelik kenape?

saya: tadi aku nampak korang kat highway..

mala: hah? mengarutlah cha. aku keluar dengan zaim jek tadi.

saya: yela! aku nampak ko, fid, zaim gan ejoy!

fid: eh, aku tak keluar dengan ejoy pon! ko biar betul! entah sape-sape yang ko nampak.

saya: betul laa! mata aku tak salah! memang aku nampak cukup-cukup empat ekor kat tepi highway tadi..

mala: (MUKA YANG EXTREME BERKERUT) empat ekor ape?

saya: empat ekor monyet! dari belakang memang sebijik macam korang! (GELAK KUAT-KUAT)

fid & mala: setan!!

1 comment:

Unknown said...

haaha makin lama makin keji la ik mega neh