Thursday, June 4, 2009

buat tali gitar-dari mata pena, harus senyum sampai ke telinga!

di pagi yang hening, saya menjengah laman web uitm dan mencelah di balik link student portal lalu menerjah ke sudut sidang konvokesyen dan dengan penuh yakin saya klik pada sidang ke lapan. hati kata 'dia' memang duduk kat situ..
skrol tetikus digerakkan dengan pantas mencari nama fakulti yang diingini. em, mungkin salah sidang. ok lar, carik kat sidang laen pulak laa.. chup! jumpa nama fakulti yang dihajati. dengan pantas lagi, mata menangkap setiap nama yang tertera di senarai graduan diploma. nama yang dimaksudkan ditemui!
saya menjerit "yes!!" seperti seorang lelaki yang baru sahaja memenangi sebuah kereta sport idaman. saya tambah dengan gelak pulak. wahahaha! baru grad ke?? setiap bait ayat-ayat kamu takkan saya lupa. betapa dia mendabik dada dengan dirinya. ah, kamu! Loser~
memang saya dengki. memang saya jahat! so what? suka hati lar. negara ni kan negara demokrasi...

4 comments:

Unknown said...

mari kita gelak bersama hahaaha.
perkataan loser dilantik sbg perkataan rasmi utk ari ini

Anonymous said...

huhuhuuh...echa.echa...

Cik-MeGa said...

paranoid: yeah! loser! loser! loser! puas hati beta...

lina: ye, sy lar echa! =)

Anonymous said...

aku mcm macam maseh cinte dia.
baiklah, loser!