Sunday, August 10, 2008

hari ini dalam sejarah~

bismillahirrahmanirrahim....

festival~

aku dan seorang teman sudah berbicara tentangnya. tentang kala malam bulan mengambang, tentang anak halal, tentang maya karin. alhamdulilah, rosyam nor menang tanpa dipersoalkan oleh aku dan teman aku. ngee~

serius...? haha.. baek johny bikin filem je yang menang...

sender:
jelita
+6012+++++++

demikian, salah satu es-em-es si teman. langsung teringat pada CIK adit dari raden pictures. dia suka pada cerita yang happy ending. woha!


wedding~

persiapan mula berlaku dengan kadar sederhana. pecutan lebih kurang 60km/j baek di pihak perempuan juga lelaki. aku mula berhadapan dengan tekanan-tekanan awal.



uppa enal, sis eila & me


kehidupan~

aku sedang separa bahagia! berjalan menuju yang namanya masa hadapan... jangan tanya tentang sesuatu yang jauh di sudut hati sebab ia terlalu kejam untuk dibicarakan. bahagia sebab blog & ym.. hahaha. retorik tak ayat aku ni lyna?

sejarah~

belum pernah lagi aku gagal menghantar es-em-es sebab kredit sudah expired. selalunya ia gagal dihantar sebab tiada kredit. tapi, kali ni kesemua (3) talian tidak dapat digunakan kerana kredit sudah expired. itu tandanya, aku sudah tak gemar dengan yang namanya telefon bimbit. uikz? yeke? lalalala



5 comments:

Aina said...

kehidupan kamu penuh falsafah..

hidup ku sekarang penuh dengan "falsampah"

hahaha

Zumar Mariah said...

aku sampah~

BEAN said...

rajin2 la top up.. lama tak nampak.. wat pe skarang..

Cik-MeGa said...

mastikus: hdupku bukan hidupmu. begitu juga sebaliknya...

renhalus: aku tong sampah. sila masuk ke dalam aku. lalalala

shahazri: sy da grad la cik aksh oit!!!

BEAN said...

tau la.. wat apa skrang.. kerja mana.. hehe